Monday, May 28, 2012

Rindu korang

Maaf blog, bersawang dah feezsikupukupu aku ni. Tak pe ari ni aku nak cerite-cerite sikit. "kawan senang cari, sahabat hanya 1 dalam 10". Pepatah orang, aku pon terima sbb pernah jadi kat aku. Hari ni tiba-tiba aku teringat geng aku time kat SMK Telok Mas *geng--macam gengster la pulak*. Rindu mereka - Najat, Tqos, KT, Balqis, Ainaa, Amuy, Dalat, Emo, Pnut, Falihin, Erny, Eryn, Izu, Mimi... Even kita dah jarang contact hanya FB je dpt taw perkembangan korang tapi bagi aku persahabatan kita tak pernah hilang. Terima Kasih sebab kat korang yang banyak bagi aku sokongan, tegur aku dan terima aku seadanya. Serius aku rindu gelagat korang, teringat kite berposing2, lepak, makan kat DEMA. Kenangan bersama korang tak aku lupakan. tak lupa juga korang 5Alpha, 5Beta, 5Omega lain yg telah menceriakan hari2 aku kat sana. Miss you all :)






0 comments: